Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych w Zakładzie, ma prawo do złożenia skargi/wniosku lub wyrażenia opinii, ustnie lub pisemnie na adres Zakładu lub w formie elektronicznej. Skargi/wnioski oraz opinie można składać za pośrednictwem:
- Działu Organizacyjny
- Kniaziewicza 1/5 91-347 Łódź (budynek R)
- tel. 42 251 62 74
- fax. 42 251 60 55
- od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00
- e - mail: szpital@bieganski.com.pl lub organizacyjny@bieganski.com.pl
- Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa
- Kniaziewicza 1/5 91-347 Łódź (budynek R)
- w każdą środę (oprócz dni wolnych od pracy) w godzinach od 11.00 do 13.00 po wcześniejszym umówieniu wizyty pod nr tel. 42 251 60 59
W Szpitalu powołany jest Pełnomocnik Dyrektora ds. Praw Pacjenta, który pomaga pacjentom w sprawach związanych z realizacją świadczeń zdrowotnych oraz uprawnieniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa.
Pełnomocnik Dyrektora do spraw Praw Pacjenta
adwokat Samanta Krzesłowska
przyjmuje w piątki w godz. 10.00 – 13.00 bud. R III piętro
po wcześniejszym umówieniu telefonicznym
tel. 42 251 61 88
e-mail: skrzeslowska@bieganski.com.pl
Pacjent ma prawo do wyrażania swojej opinii z pobytu w Szpitalu poprzez wypełnienie anonimowej ankiety dostępnej w wersji online pod adresem: https://www.cmj.org.pl/ankiety/bieganski lub w wersji papierowej dostępnej na oddziałach Szpitala.