Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych w Zakładzie, ma prawo do złożenia skargi/wniosku lub  wyrażenia opinii, ustnie lub pisemnie na adres Zakładu lub w formie elektronicznej. Skargi/wnioski oraz opinie  można składać za pośrednictwem:

  1. Działu Organizacyjny
  2. Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa
    • Kniaziewicza 1/5 91-347 Łódź (budynek R)
    • w każdą środę (oprócz dni wolnych od pracy) w godzinach od 11.00 do 13.00 po wcześniejszym umówieniu wizyty pod nr tel. 42 251 60 59

W Szpitalu powołany jest Pełnomocnik Dyrektora ds. Praw Pacjenta, który pomaga pacjentom w sprawach związanych z realizacją świadczeń zdrowotnych oraz uprawnieniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa.

 

Logo Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr. Wł. Biegańskiego

Pełnomocnik Dyrektora do spraw Praw Pacjenta

 

adwokat Samanta Krzesłowska

przyjmuje w piątki w godz. 10.00 – 13.00 bud. R III piętro

po wcześniejszym umówieniu telefonicznym

tel. 42 251 61 88

 e-mail: skrzeslowska@bieganski.com.pl

 

Pacjent ma prawo do wyrażania swojej opinii z pobytu w Szpitalu poprzez wypełnienie anonimowej ankiety dostępnej w wersji online pod adresem:  https://www.cmj.org.pl/ankiety/bieganski lub w wersji papierowej dostępnej na oddziałach Szpitala.

Udostępnij: